Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem: https://bryska.shopmagic.pl

  1. Sprzedawca: Magic Records Sp. z.o.o 
    ul. Włodarzewska 69
    02-384 Warszawa 
    NIP :1131968978
     Właściciel marki  Shop Magic jest Magic Records Sp. z o.o.  z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Włodarzewskiej 69,  (02-384) Warszawa, wpisaną do rejestru KRS, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego , pod numerem KRS 0000067517 
  2. Kontakt ze Sprzedawcą można uzyskać:
    a) pod numerem telefonu: +48 885 564 782
    b) korzystając z adresu poczty elektronicznej: sklep@shopmagic.pl 

§1 Definicje

  1. Regulamin- niniejszy regulamin sklepu internetowego.
  2. Sklep Internetowy- serwis internetowy pod adresem: https://czadoman.shopmagic.pl, za pośrednictwem którego, Sprzedawca oferuje sprzedaż produktów
  3. Sprzedawca- podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  4. Dni Robocze- jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  5. Klient- osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
  6. Przedmiot transakcji- Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
  7. Towar- rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
  8. Umowa Sprzedaży- umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
  9. Zamówienie- oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.

§2 Zasady ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem: https://bryska.shopmagic.pl 
  2. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
  3. Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  4. Informacje o Towarach Sprzedawca zamieszcza w Sklepie Internetowym.
  5. Wszystkie Towary oferowane w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  6. Żeby złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym Klient musi spełniać następujące wymagania techniczne, niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca:
    a) Posiadać konto poczty elektronicznej (e-mail).
    b) Komputer, telefon typu smartfon lub tablet z systemem operacyjnym: Windows, Mac OS X, Linux lub Android.
    c) Przeglądarkę internetową w podanej wersji lub wyższej: Internet Explorer – wersja 9, Chrome – wersja 46, Safari – wersja 8, Firefox – wersja 41, Opera – wersja 32.
  7. Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich, praw majątkowych i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich.
  8. Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa.

§3 Ceny

  1. Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym są cenami brutto podanymi w złotych polskich (zawierają wszelkie należne podatki).
  2. Do ceny Towaru należy doliczyć koszty dostawy w wysokości wskazanej w §6 dla wybranego przez Klienta sposobu dostawy.

§4 Składanie zamówień

  1. Zamówienia są przyjmowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  2. Zamówienia w Sklepie Internetowym można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
  3. Założenie Zamówienia polega na wypełnieniu formularza zamówienia w Sklepie Internetowym.
  4. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe: dokładny adres, na który Zamówienie ma być wysłane oraz numer telefonu i adres e-mail oraz dokona płatności online.
  5. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedawca ma prawo do anulowania Zamówienia.
  6. Klient w procesie składania zamówienia  otrzymuje paragon fiskalny.  Na życzenie Klienta, wystawiamy fakturę VAT,  dokument zostanie wysłany  na adres e-mail Klienta  podany w Zamówieniu.
  7. Po złożeniu przez Klienta skutecznego Zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą otrzymanie Zamówienia.
  8. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się po dokonaniu płatności przez Klienta.
  9. W przypadku braku zamówionych Towarów w magazynie, Sprzedawca poinformuje Klienta o tym fakcie oraz związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji Zamówienia niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 48 godzin.
  10. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
  11. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż na terenie Polski.

§5 Sposoby płatności

  1. Sprzedawca udostępnia Klientowi płatności online za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności 24

§6 Koszt, sposoby i termin dostawy

  1. Zamówienie wysyłane jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Klient zostanie poinformowany niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
  2. Sprzedawca udostępnia klientowi następujące sposoby dostawy:  Wysyłka kurierem po przedpłacie na konto
  3. Całkowity czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie do 14 dni od dnia złożenia zamówienia przez Klienta, jednakże Sklep Internetowy dokłada wszelkich starań, by zamówienia były realizowane możliwie szybko.
  4. Klient jest obciążany kosztami dostawy w wysokości  max. do 20,00 zł, w zależności od wyboru formy dostawy przez Kupującego.
  5. Termin dostawy Towaru do Klienta wynosi do 10-ciu dni roboczych, chyba że w opisie danego Towaru podano inny termin.
  6. Towary dostarczane są na tylko i wyłącznie na terenie Polski.

§7 Odstąpienie od umowy

  1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
  2. Do zachowania tego terminu wystarczy wypełnić formularz zwrotu dostępny w sklepie internetowym przed jego upływem lub wypełnienie formularza „odstąpienia od umowy” załączonego do wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysłania Zamówienia.
  3. Klient może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedawcy.
  5. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Klient może zwrócić Towar na adres Sprzedawcy m podany w zakładce kontakt.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy, Klientowi zwracane są otrzymane od niego płatności pomniejszone o koszty wysyłki (nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych).
  7. Towar musi być nieużywany (założenie odzieży w celu przymierzenia nie liczy się do użytkowania).
  8. Wymiana towaru trwa 5 dni roboczych od momentu wysłania informacji o jej rozpoczęciu na adres mailowy klienta.
  9. Klientowi nie przysługuje prawo do wymiany w przypadku zamówienia odzieży oraz gadżetów z własnym nadrukiem oraz gadżetów i odzieży spersonalizowanej (tj. wyprodukowanych pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.) zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. art 38. pkt 3.

§8 Procedura reklamacji

  1. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Towar bez wad.
  2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
  3. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną.
  4. Reklamacje możne zostać złożona przez Klienta na przykład:
    a). pisemnie na adres Sprzedawcy podany w zakładce kontakt.
    b). za pomocą formularza zwrotu dostępnego na stronie sklepu internetowego
  5. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
    a) Imię i nazwisko
    b) Adres
    c) Adres e-mail
    d) Datę złożenia i numer zamówienia.
    e) Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania.
    f) Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  6. O rozstrzygnięciu reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej.
  7. Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedawcy reklamowany produkt wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym.
  8. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  9. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego Towaru.

§9 Postanowienia końcowe

  1. Zmiany w Regulaminie Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami – przepisy ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami – przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  3. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sprzedawcą a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).
  4. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu wystawienia faktury, rachunku lub prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Sprzedawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.